Workshop 27.8.2019

– Henkilöstö ja asiakkaat –
Menestyksen vaa'ankielet

Klo 8-12
Clarion Helsinki

 

Henkilöstö ja asiakkaat – Menestyksen vaa'ankielet -koulutus
kiteyttää brändäämisen ja asiakaskokemuksen. Teoriaosuuden lisäksi käytännön sovelluksia aiheesta esittelee NJ Productions.

Koulutuksen moderoi Juhapekka Koppanen Prime Eventiltä.

 

Päivän ohjelma


klo 8 Verkostoitumisaamiainen

klo 8.30 Koulutus alkaa


Case by Clarion Helsinki


Vuorovaikutustaidot
Sari Havas, Vuorovaikutus-, esiintymis-improvisaatio- ja työhyvinvointikouluttaja, MySpeaker
– Läsnäolon voima, rakentava vuorovaikutus, tunneilmapiiri


Asiakaskokemus – Elämys vai pettymys?
Sani Leino, Myyntivalmentaja, Sani Leino Sales Consulting
– Mistä elementeistä asiakaskokemus muodostuu, miten hallita ja vastata asiakkaan nouseviin odotusarvoihin sekä käytännön esimerkkejä odotukset ylittävistä asiakaskokemuksista


Brändin rakentaminen – työntekijät faneina
Susanna Paloheimo, Yrittäjä ja muutosjohtaja, MySpeaker
– Henkilöstökokemus vetovoimaisen brändin kehittämisen ytimenä, esimiespalvelut, brändiä rakentavat tarinat 


Case by NJ Productions
Nora Ohlsson, Director, Founding Partner, NJ Production


Workshop


klo 11.45 Workshopin yhteenveto

klo 12 Koulutus päättyy

Sari Havas on koko kansan tuntema näyttelijä. Hänen erikoisalaansa ovat vuorovaikutus-, esiintymis-improvisaatio ja työhyvinvointikoulutukset. Sarin koulutuksissa vahvuuksia opitaan hyödyntämään ja heikkouksia lähdetään kehittämään. 

Sani Leino on yrittäjä, tietokirjailija ja sosiaalisen liiketoiminnan ja asiakaskokemuksen sanansaattaja. Sani on ainoana suomalaisena ollut mukana luomassa maailman ensimmäistä digitaalisen myynnin ammattilaistutkintoa (Professional Diploma in Digital Selling) arvostetulle Digital Marketing Institutelle Irlantiin. Sani on myös yksi suositun Viiden tähden asiakaskokemus -kirjan kirjoittajista.

Susanna Paloheimo on kokenut johtaja, joka on palvellut yrittäjänä ja viestinnän ja brändien kehittämisen neuvonantajana kymmeniä suomalaisia ja kansainvälisiä yrityksiä. Susannan supervoimia ovat näkemyksellisyys, innostaminen ja rohkeus. Hän hyödyntää työssään viestintää monin eri tavoin.