Tapahtumamarkkinoinnin valtakunnallinen Mesoaja Gaala järjestetään Messukeskuksessa Helsingissä 5.3.2019. Kilpailuun haki 105 ehdokasta, joiden joukosta asiantuntijaraati seuloi kolme finalistia kuhunkin palkintokategoriaan.

- Mesoaja-ehdokkaiden joukossa on sekä kansainvälisten suuryritysten erittäin ammattitaitoisia ratkaisuja että pienten yrittäjien säästöbudjetilla toteuttamia oivalluksia. Voittajia ja tähtiä löytyy molemmista ääripäistä. Tapahtumamarkkinoinnissa pienikin yritys voi luovalla tai hauskalla idealla nousta kokoaan suuremmaksi ja erottua joukosta, sanoo raadin työskentelyyn osallistuva Aalto Yliopiston professori Pekka Mattila.

Mesoaja-palkintoja jaetaan seitsemän: Vuoden Messutiimi, Vuoden Markkinoija, Vuoden Messuosasto, Vuoden Ohjelma, Vuoden Tapahtuma, Vuoden Messuteko ja Vuoden Sykähdyttäjä. Palkintogaalassa esitellään kustakin kategoriasta kolme finalistia. Voittajat palkitaan 3 000 euron stipendeillä.

Tietoa finalisteista löytyy täältä.