– Nyt on tärkeää kohdata hallitusti, sanoo Messu- ja tapahtumakeskus Paviljongin markkinointi- ja viestintäpäällikkö Hanna Kiilamaa.

– Meillä tapahtuman voi onneksi järjestää turvallisesti myös korona-aikana. Noudatamme tarkasti viranomaisohjeita, minkä lisäksi olemme ottaneet käyttöön oman turvallisuusohjeistuksemme. Näillä toimenpiteillä pyrimme takaamaan riskittömän osallistumisen kaikille tapahtumavieraille.

Suuria yleisötilaisuuksia varten rakennetussa jyväskyläläisessä tapahtumatalossa on hyvät valmiudet turvaetäisyyksien noudattamiseen ja asiakasmäärien rajaamiseen. Kokous- ja tapahtumatiloja on paljon, ja ne voidaan kalustaa väljästi. Myös tehokas ilmastointi ja korkeat hallitilat parantavat turvallisuutta.

– Tapahtumavieraiden sisäänpääsyä voidaan porrastaa, minkä lisäksi kiertävä henkilökunta tarkkailee asiakkaiden jakaantumista ja turvavälien noudattamista. Mahdollisissa jonotuspaikoissa, kuten sisäänkäynneillä, naulakoilla, ravintoloissa ja kahviloissa on selkeät turvavälimerkinnät sekä normaalia enemmän turvallisuushenkilökuntaa, Kiilamaa kertoo.

Hän myös suosittelee varaamaan korona-ajan tapahtumiin tavallista reilummin aikaa.

– Paikalle kannattaa saapua ajoissa, jotta vältytään ruuhkilta aulapalvelussa ja sisäänkäynneillä. Me Paviljongissa pyrimme puolestaan pidentämään tapahtumien väliaikoja välttääksemme tungoksen wc- ja ravintolatiloissa.

Paviljonki suosittelee
Korona-vilkkua!

Paviljongin hygieniataso on Kiilamaan mukaan jo lähtökohtaisesti korkea. Henkilökunnallakin on pitkä kokemus tapahtumien järjestämisestä.

– Koronasyksyn tapahtumien turvallisuutta lisätään muun muassa käsidesin käytöllä, kasvosuojilla, kertakäyttökäsineillä ja tehokkaalla siivouksella. Kävijöitä ohjeistetaan sekä etukäteen netissä ja somessa että paikan päällä opastetaulujen ja videoiden avulla. Lisäksi henkilökuntamme on aina paikalla neuvomassa ja huolehtimassa turvallisen tapahtuman läpiviennistä.

 

Vaihtoehtona hybridi

Koronapandemian jatkuessa kokouskäytännöt hakevat muotoaan. Hybridikokouksia järjestetään entistä enemmän ja virtuaaliyhteyksien tärkeys korostuu. Hybriditoteutus sopii kokousten lisäksi moniin muihinkin yritystapahtumiin – esimerkiksi seminaareihin, koulutuksiin ja workshopeihin.

Hybriditapahtumassa kaikki osallistujat ovat reaaliaikaisesti läsnä – osa fyysisesti, osa etänä. Näin turvavälit ja osallistujamäärät pysyvät suositusten mukaisena suurellakin joukolla. Hybriditapahtuma on koronan kurittamassa taloustilanteessa myös budjettiystävällinen tapahtumaratkaisu.

 

Kaukolämpöpäivät

elokuu 2020

”Paviljongin avarat, monipuoliset ja muuntautumiskykyiset tilat mahdollistivat Kaukolämpöpäivien osallistujille turvallisen kohtaamisen. Henkilökunta huolehti siisteydestä ja hygieniasta tehokkaasti ja huomaamattomasti. Seminaarisalit kalustettiin turvavälein, mutta tyylikkyydestä tinkimättä. Tapahtumamme oli ammattitaidolla järjestetty – siitä suuri kiitos Paviljongille ja yhteistyökumppanillemme Tapaukselle, jotka saumattomalla yhteistyöllä toteuttivat onnistuneen tilaisuuden.”

Maria Boholm, Adato Energia Oy

”Tapahtuman aikainen asiakaspalvelu oli mahtavaa – Paviljongin työntekijät olivat todella avuliaita, joustavia ja oma-aloitteisia. Tuntui todellakin siltä, että kaikki halusivat tehdä Kaukolämpöpäivistä hienon ja turvallisen tapahtuman. Myös tapahtuman turvallisuuteen liittyvän ohjeistuksen esilläolo helpotti merkittävästi omaa työtämme.”

Tapaus-tiimi

 

Sote-maakuntakierros

elokuu 2020

”Paviljonki on luotettava tapahtumapaikka, jossa on hyvät ja väljät tilat. Hygieniaohjeistukset olivat erittäin selkeät ja ne oli tuotu hyvin esille. Henkilökunta näytti omalla esimerkillään mallia, kuinka tehostetusta hygieniasta ja turvaväleistä huolehditaan. Paviljongin vankan ammattitaidon ja tapahtumaosaamisen tuntien pystyimme järjestämään tapahtumamme turvallisin mielin.”

Emmi Palokangas, Jyväskylän kaupunki

 

Turvalliset pikkujoulut Paviljongissa

Etätyöaikana yhteisen kokoontumisen tärkeys korostuu entisestään. Paviljongista löytyvät yrityksen yksityisille pikkujouluille upeat puitteet, herkulliset tarjoilut sekä henkilökohtaisen tapahtumakoordinaattorin apu ohjelman ideoinnissa ja toteuttamisessa.

 

Jouluinen buffetmenu

• Savulohirullaa ja piparjuurismetanaa

• Sillikaviaaria ja leipämurua

• Härkää, savoijinkaalia ja sinapinsiemenmajoneesia

• Hunajamarinoitua punajuurta, artisokkaa ja vuohenjuustoa

• Raikasta yrtti-vihersalaattia

• Joululeipää ja levitettä

• Omenamarinoitua paahtokalkkunan fileetä

Paviljongin pääravintola Faneriin mahtuu turvavälit
huomioiden noin 200 juhlijaa.

• Tummaa omenakastiketta

• Rosmariini-voiperunaa ja joulujuureksia

• Juustokakkua, valkosuklaata ja lakkaa

• Kahvia ja haudutettua jouluteetä

 

Kysy myös suositusjuomapaketteja!