– MKTG tuntui modernina, idearikkaana ja kansainvälisenä toimijana luontevalta valinnalta. Minuun vetosi erityisesti myös MKTG:n tapa korostaa tapahtumien tuloksellisuutta ja mitattavuutta – läpi koko tapahtuman elinkaaren. Tämän kaltaista ajattelua tarvitaan alalle lisää, Jenni Roivas kommentoi.

MKTG toimii tällä hetkellä 19 maassa ja on osa globaalia markkinointiviestintäkonsernia Dentsu Aegis Networkia.

– Itselle tämä on mahtava oppimismahdollisuus päästä kehittämään alaa osaavan jengin ja upeiden asiakkaidemme kanssa. Dentsu Aegis Networkin kansainvälinen verkosto ja tarjoama tuo, sekä MKTG:n tekemiselle, että minulle henkilökohtaisesti, rajattomat mahdollisuudet, Roivas jatkaa.

MKTG:n toimitusjohtaja Mikael Castrén uskoo Roivaksen tuovan syvempää näkemystä markkinointiviestinnästä MKTG:n tekemiseen.

– Olen todella ylpeä, että Jenni valitsi tulla juuri meille töihin. Uudistumme vahvasti ja uskon, että kokemuksellisen markkinoinnin alalla tarvitaan lisää kokonaisvaltaista markkinointiviestinnän näkemystä. Jenni vahvistaa ja laajentaa meidän osaamista todella hienosti, iloitsee Castrén.

MKTG:n lisäksi Dentsu Aeigs Networkiin kuuluvat mediatoimistot Carat ja Vizeum, tuloksellisen markkinoinnin toimisto iProspect, luova digitoimisto Isobar, sisältömarkkinointitoimisto John Brown Media, ohjelmallisen ostamisen yhtiö Amnet ja ulkomainontaan erikoistunut Posterscope.