Elämyksiä ja hyvää fiilistä – voimanaisten uusi blogisarja tekee myynnistä helppoa!

Tuskailetko myyntityön haasteiden kourissa? Onko myyminen sinulle pakkopullaa? Voimanaiset yllättävät ja ihastuttavat sinua uudessa blogisarjassa myyntivinkeillään. Helppojen, konkreettisten ja käytännönläheisten neuvojen avulla jörrikästäkin kehittyy myyntityön taitaja.

Jokainen on varmasti omassa työssään törmännyt myyntitehtäviin ja kuuluisiin tulostavoitteisiin. Kaiken pitäisi tuottaa enemmän ja nopeammin, vaikka sinulla on samat tunnit vuorokaudessa käytössäsi kuin vaikkapa kolme vuotta sitten. Deadlinet paukkuu ja pomo hilaa rimaa yhä korkeammalle. Kuulostaako tutulta? Ahdistaako? Entä jos myyntityö olisikin helppoa - ja jopa hauskaa?

Voimme vakuuttaa, että elämä on hallitumpaa, kun ymmärtää myynnin tekniikoita hieman syvällisemmin, sillä myynti on osa kaikkea työntekoa. Blogisarjamme on tarkoitettu sinulle, jos haluat tietää, miten voit kohentaa omaa talouttasi toimitpa tekniikan parissa, toimiston puolella, tuottajan tai tarjoilijan roolissa. Et ehkä ole huomannut, mutta myyntiä on kaikkialla ja sinä olet osa sitä, halusit tai et. Itse asiassa kaikki vakuuttaminen on myyntiä, joka perustuu ihmisten väliseen luottamukseen. Me autamme sinua löytämään luottamuksen kipinän ja pääsemään sinua oman työsi huipulle.

Menestyäkseen myynnissä on ymmärrettävä, että asiakkaiden tarpeista huolehtiminen on sekä prosessi- että fiilislaji. Tämä on tuttua meille tapahtuma-alan ammattilaisille, joille projektisuunnitelmat ovat itsestään selvä osa elämysten tuottamista. Tapahtumilla taas haetaan oikeanlaista fiilistä, joka saa vieraat unohtamaan arjen huolet ja nauttimaan sirkushuveista. Mikset siis kehittäisi avullamme omaa myyntiprosessiasi, jossa asiakkaan palveluistasi kokema fiilis auttaa sinua myymään lisää?

We have a mission

Asenne on ensimmäinen asia, joka pitää selättää, kun myynti tökkii. Asiakkaat eivät koputtele oviin ja soita anoen tarjouspyyntöjä, ne pitää tarjota itse. Uusien taitojen kehittämiseen auttaa toisto ja proaktiivinen yhteys asiakkaisiin. Myynnistä ja myyjistä on paljon stereotypioita, jotka harvoin pitävät paikkaansa, varsinkaan menestyneiden toimijoiden joukossa. Tarjoamalla aktiivisesti omaa palveluasi osoitat, että voit antaa asiakkaalle paljon enemmän kuin hän osaisi tai ehtisi itse hiki päässä tehdä. Se ei koostu kiristämisestä, uhkailusta eikä salamyhkäisestä kikkailusta – helpottamalla asiakkaan elämää luot menestystä myös itsellesi! Tämä win-win ajattelu on keskeinen syy kassakoneesi jatkuvaan kilinään.

Uudesta blogisarjastamme saat työkaluja sekä myynnin haasteiden selättämiseen että jopa arkielämään – neuvojamme voit hyödyntää kaikissa vuorovaikutustilanteissa. Blogimme on rakennettu niin, että se sisältää useita pieniä blogisarjoja myyntiä koskevista aihealueista. Lisäksi höystämme keittoa blogisarjojen välissä ilmestyvillä välipohdinnoilla, niiden avulla pääset tutustumaan myös meihin paremmin henkilöinä.

Ensimmäisessä blogissa kerromme myyntitapaamisista – miten sellainen saadaan, mitä siellä kannattaa tehdä, mitä kannattaa välttää ja miten asiakkaan saa sanomaan: ”Kyllä, haluan ostaa sinulta paljon lisää ja heti!” Aloitetaan vuosi 2017 nostamalla myyntitaidot kunniaan!

Lämmintä joulua ja menestyksekästä uutta vuotta toivottaen!

Doris ja Mimosa

puskapromotion.fi

Doris Tuohimaa

  • myyntityön tradenomi, Haaga-Helia amk
  • Best Seller -kilpailu 2013
  • European Sales Competition – hopeamitalisti 2014
  • PuskaPromotionin perustaja ja hallituksen puheenjohtaja
  • LinkedIn

Mimosa Sukanen

  • myyntityön tradenomi, Haaga-Helia amk
  • Best Seller -kilpailu 2014
  • European Sales Competition – neljäs sija 2015
  • PuskaPromotionin perustaja ja toimitusjohtaja
  • LinkedIn

Kuva: Thinstock

Voimanaiset ovat tehotiimi boutique-tapahtumatoimisto PuskaPromotionin takana, tässä blogisarjassamme pääset tapaaman heistä Mimosa Sukasen ja Doris Tuohimaan. Nämä raudanlujat myyntityön ammattilaiset eivät epäröi tarttua toimeen ja muuttaa suomalaisten käsityksiä myyntityöstä. He molemmat ovat kilpailleet ja menestyneet muun muassa European Sales Competitionissa, joten heidän vinkeistään kannattaa ottaa vaarin!