Tapahtuman pääviesti oli selkeä: uudistu positiivisen kautta ja anna ihmisille vapaat kädet viestiä.

Tee näin!

  • Kerronnan ja tarinoiden tulee nousta yrityksen arvoista.
  • Integroi markkinointi ja viestintä yhteen ja johda orkesteria strategisesti.
  • Valmenna yrityksen henkilöstöä viestimään paremmin.
  • Laadi sosiaalista mediaa varten suurlähettiläsohjelma.
  • Johtajien pitää olla henkilökohtaisesti mukana sosiaalisessa mediassa.
  • Arvioi jokainen tiedote ja sen vaikutukset, ennen kuin lähetät tiedotteen.
  • Ole nopea ja oikea-aikainen.

Muista!

  • Älä ole tylsä.
  • Älä missään nimessä teeskentele.
  • Konsernin sosiaalisen median ohjeet eivät ole enää tätä päivää.
  • Lehdistötilaisuuksiin on vaikea saada väkeä koolle, jollei asia ole todella merkittävä.
  • Älä unohda kokonaan henkilökohtaista vuorovaikutusta.