Uusi Aalto Waterexpossa esiteltiin vesiurheilulajeja, niihin liittyviä varusteita sekä elämäntyyliä. Tapahtuman keskiössä oli suuri sisäallas, jossa yleisöllä oli mahdollisuus kokeilla messuosastoilla nähtyä.

– Helsingin Venemessujen lähtötilanne oli melko stagnaattinen. Messuille haluttiin toteuttaa nuorennusleikkaus ja päivittää venenäyttelyn profiilia, sanoo Pulp Agencyn Account Manager Sami Pitkänen.

– Olemme iloisia, että Suomen Messut lähti asiakkaana rohkeasti ja ennakkoluulottomasti mukaan kokonaan uudenlaisen klusterin tuomiseen osaksi Venemessujen tarjoomaa.

Uudet kävijäryhmät innostuivat elämyksellisestä uudistuksesta – ja loppu on historiaa.

– Waterexpoa on tehty innostuneesti, sitoutuneesti ja suurella sydämellä. Tulokset ovat olleet sen mukaiset, toteaa Suomen Messut Osuuskunnan tiedottaja Teija Armanto.

– Waterexpo on elämyksellinen tapahtuma, jossa on panostettu täysillä viihtyvyyteen ja ilmapiiriin. Se tuo kesän keskelle helmikuun pakkasia.

____

  • Lux Helsinki / Helsingin Markkinointi
  • Elämä lapselle / Lastenklinikoiden Kummit
  • Uusi Aalto Waterexpo / Pulp Agency Voittaja!