Jotakin, mitä ei rahalla saa

Woltti Group on juhlinut Evento Awardsissa lähes joka vuosi. Tänä vuonna pystejä tuli kaksi, joista ensimmäinen parhaasta yritystapahtumasta.

Joulunalustapahtuman tarkoituksena oli antaa yrityksen asiakkaille erilainen joululahja: kohdata heidät kasvotusten. Helsingin keskustaan rakennetussa popup-toimistossa asiakkaille tarjottiin myös helpotusta joulukiireisiin muun muassa lahjojen paketointipalvelun, ruoka- ja juomatarjoilun sekä pienen rentoutumisen avulla. 

– Suunnittelu on meidän juttumme. Tiimistämme löytyy luovia tyyppejä, joilta syntyy välillä aika kreisejäkin ideoita, sanovat Woltin Sales Manager Patricia Frösén ja Account Executive Henri Myöhänen.

– Tällä kertaa ajatuksena oli tulla sinne, missä asiakkaat ovat ja antaa heille jotakin, mitä ei voi rahalla ostaa. Selvästi onnistuimme siinä paitsi asiakkaidemme myös Evento Awards -tuomariston mielestä.

  • Tiedon Valo 2016 / Tapahtumantekijät
  • The Great Food Debate / Tapahtumantekijät
  • Christmas pop-up office / Woltti Group  Voittaja!